الجمعة، 18 مارس 2011

مقابلة مع الاميرة kalabeshna

بسم الله الرحمن الرحيم
مقابلة مع الPrincess الاميرة kalabeshna
ماراح اطول معاكو هاذى صورتها
نبدأ المقابلة


من انتى؟بنت مصرية بسيطه جدا

2_ما هو اسمك؟
اسمي رشا

3_كم عمرك؟

24 وماشيه في الـ25


4_؟كيف توصلتى الى هذه الشهرة
هههههههههههه مش عارفه بصراحه هو انا مشهوره؟؟
يمكن علشان بقالي حوالي سنتين بستاردول


5_كيف علمتى بموقع ستاردول؟
انا من الاول كنت بدخل على مواقع الالعاب بالنت وفي مره لقيت اعلان عن ستاردول دخلت لمجرد حب استطلاع ومن وقتها وانا مش عارفه اتركه من كتر ما حبيته
6_؟اذا انقطع النت او ستاردول عملت عذر لتصليح الموقع ماذا ستفعلين
والله بينحرق دمي وبزعل جدا لاني بعتبر ستاردول حاجه مهمه جدا لازم اعملها يوميا

7_كيف علمتى بفكرة انشاء المدونة وكتابة بها الاشياء المجانية و الجديدة بستاردول؟
من المدونات الاجنبية انا من حوالي سنه كان ليا صديقة اجنبيه وقالتلي بفكره مدونه بس اعملها بلغه اجنبيه برضو لانها حست ان عندي روح مساعده وافادة الاخرين واعرض فيها افكاري وتصميماتي بس وقتها ماكانت بدماغي الفكره .. ولما لقيت الموضوع انتشر بين العرب قولت ليه لا انا ولله الحمد موجود فيا كل المواصفات اللي تخليني اعمل مدونه ناجحه فقولت وليه لا .. وابتديت الفكره وساعدتني فيها صديقتنا شاهي

8_كم مرة اصبحتى بها سوبرستار؟
الحقيقه مش فاكره بالظبط بس كتيييير
انا بقالي سوبر ستار من 3 /11/2009 ومن وقتها وبجدد السوبر


9_؟هل فى يوم جربتى تكونى مش سوبرستار وايه رد فعلك
اه حصل معايا لشهرين متواصلين كانت الخدمه معطلة ومكنتش عارفه اشترك فقولت هسيب ستاردول خالص غيبت حوالي شهرين وماقدرت اكمل فرجعت تاني وجددت الاشتراك
10_كيف تصبحين سوبرستار؟
عن طريق كروت كاش يو او عن طريق الموبايل

11_؟اذا جاتلك بنت طلبت منك مساعدة هل هتساعديها
والله علي حسب نوع المساعدة .لان ستاردول عرفت منها اشكال بنات على كل لون وفي منهم كتير استغلاليين بيستغلو طيبة الغير لتحقيق مصالحهم الشخصيه .. وانا مش بحب النوعيات دي ولا بحب اتعامل معاها بأي شكل ... لكن اذا كانت المساعده في ايدي وعندي وقت ليها مش بتردد اني اساعد حد

12_اذا كان لكى فى يوم صديقة وفى يوم استغلتك وطلبت منك تعمليلها سوبر ستار هل سترفضى؟
ههههههههههههه دي نفس اجابة السؤال السابق .. لا مش بحب اتعامل مع شخصيات استغلاليه واكيد هرفض

13_هل بحثتى فى يوم ووجدتى موقع مثل ستاردول او احلى؟
من قبل ما اعرفه كنت ببحث كتير وما لقيت ومن وقت ما سجلت فيه وجدت كل حاجه بحبها تقريبا ومبقتش محتاجه اعمل بحث عن مواقع غيره

14_ثورة مصر غيرت منك؟
اكيد كل المصريين اتغيرو منها .. يعني حسيت ان ليا دور في المجتمع ولازم اقول رأيي و بدون خوف.. غير الاول سواء قولت او مقولتش النتيجه واحده (الصوت مش مسموع)

15_انتى من وين فى مصر؟
من محافظه السويس


16_ما هو الصديق الوفى بالنسبة لكى؟
الصديق الوفي اللي احس لما اتكلم معاه اني بكلم نفسي .. بمعنى اني اكون متأكده انه استحاله يطلع اسراري لأي شخص مهما كان الشخص ومهما كانت الاسرار تافهه

17_هل مريتى فى يوم بصديقة زى اختك وطلعت مش وفية؟
لأ الحمدلله ما حصلش معايا الموقف ده

18_هل تتوقعين يوما ان تكونى فتاة غلاف مرة اخرى او اول مرة؟
والله اتوقع فتاة الغلاف العربيه لرابع مره لان تقريبا كل المصريين اخدوها اكتر من مره.. لكن فتاه الغلاف العالميه ما اتوقعها خاااااااالص

19_نعم او لا للتعديلات الدستورية؟
ههههههههههههههههههه هي السياسه ورايا ورايا في كل حته
ان شاء الله هنزل بكرا وهقول لا للتعديلات ..... نعم لدستور جديد يضمن الحرية والاستقرار

هناك تعليق واحد:

  1. مقابله حلوه اوي عرفتنا على البرنسيس رشا :) تقبلوا تحياتي

    ردحذف